Ingress: Abaddon у Коломиї 7


Досить регулярно у світі гри Ingress відбуваються так звані аномалії – події, на які збираються фанати з усього світу. Та, хоч аномалії і проходять у ряді міст, потрапити туди досить непросто – адже треба заздалегідь подбати про відпустку, візу, квитки і готель; та й далеко не кожен поїде за півсвіту на один день просто щоб потусити з іншими гравцями.

На щастя, для того аби підтримати свою фракцію у війні за контроль над світом зовсім не обов’язково їхати далеко – достатньо просто доєднатися до однодумців і організувати щось масштабне на території власної країни чи навіть власного місця. Наприклад накрити чималий шман території багатошаровим полем як оце зробили вчора ми. І їхати для цього довелося всього лише у Коломию…

Наше полечко

У Коломию нас поїхало двоє, хоча насправді кількість людей, задіяних у операції по цілій країні – кілька сотень. Дуже відповідальна роль, особливо зважаючи на те, що досвіду у подібних речах у мене не було (за спиною лише філд-арт у рідному місті) і у Коломиї побувати раніше теж не доводилося. Як виявилося пізніше, третього таки добряче бракувало 🙂

Спочатку нічого не віщувало біди: ми пройшлися містом, зорієнтувалися які портали будуть використовуватися при накритті, підготували плацдарм і сподівалися впоратися за кілька годин. Коли ж операція нарешті стартувала то виникли ускладення…

Спочатку через якісь лаги на серверах Ніантіка (розробник Ingress) частина України була вкрита фантомним полем; цю проблему оперативно ліквідували, але поганий знак було подано. До того ж почався невеликий, але неприємний дощ.

Коли ми створили перше поле відразу ж зіткнулися із діяльністю синього “вертольота” – просто чітера, який собі сидить на м’якому диванчику і звідти керує віртуальним гравцем. Така штука страшенно бісить, особливо коли ти набігався, змерз, змок і ледве встиг перекусити 🙂

Кілька разів поле підіймалося і падало – удвох ми не могли втримати портал і вберегти його від атак “вертольота”. Здавалося що вся ця авантюра піде коту під хвіст, та от літун десь зник і ми змогли продовжити. А заодно перейшли від експромту до запланованих дій – і зелені поля шар за шаром почали накривати територію…

Замість пари годин операція затягнулася до пізнього вечора і закінчували її ми вже у темряві. Добре що дощ припинився якраз перед початком активної фази і ми змогли зігрітися, гасаючи містом 🙂 Як результат – 23 слої покриття, пройдено пішки більше 20 кіломентрів за день, випито всього один бокал пива 😀

Коли ж операція закінчилася і ми вирушили назад до Франика, два синіх “вертольоти” повернулися і закінчили почате: всі поля було знищено за лічені хвилини. Що характерно, от як виглядають профілі цих “героїв”:

helicopters

Не знаю як кому, а мені дуже прикро що Niantic не вживає заходів і дозволяє чітерам псувати людям гру. Як на мене, навіть за результатами аналізу ігрового профіля можна зробити досить точне припущення стосовно фейковості гравця, а ж розробники гри мають доступ до статистики і можуть вирахувати “домашню територію” агента, знати як за часто він заходить у гру, тощо.

Я вже мовчу що можна, скажімо, аналізувати метадані з пристрою користувача: кількість контактів у телефонній книзі і їх географію, кількість фото у галереї, кількість вхідних та вихідних дзвінків, СМС, тощо. Ця інформація ніяк не розкриє особу гравця, але дозволить визначити чи дійсно гру запущено на телефоні, чи на якомусь емуляторі…

На жаль, наразі схоже така проблема для розробників Ingress не на часі, тому активним гравцям доводиться боротися з чітерами власними силами і писати у службу підтримки листи з вимогами заблокувати той чи інший акаунт…

Почитайте ще оце:


Залиште коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

7 thoughts on “Ingress: Abaddon у Коломиї