Fallout of Nevada: достойний послідовник 4


Моє ґеймерське життя почалося із іграшки, рівних якій і досі ще треба пошукати. В той час у мене ще не було власного комп’ютера, тож доводилося ходити до друзів у гості аби провести кілька годин за грою у Fallout 2, яка на той час була (відверто кажучи і досі є) безпрецедентним прикладом гнучкого ігрового світу та нелінійного сюжету.

Пройти оригінальний Fallout та Fallout 2 було можна сотнями різних способів: від абсолютно пацифістського і до масового вирізання всього живого довкола – такої ширини вибору, мабуть, немає у жодній комп’ютерній грі.

Fallout of Nevada, над створенням якого кілька років працювала фактично одна людина (зараз є невелика команда, але левову частку всього було зроблено до її утворення) вже назвали найкращою фанатською модифікацією, хоча де-факто це навіть не мод чи доповнення, а цілком нова гра, просто зроблена на двигунці старого-доброго Fallout 2.

Починається гра у Сховищі №8, із якого у Fallout 2 утворилося ізольоване Місто Сховища, де не терплять чужинців. А Fallout of Nevada дає нам шанс побачити на власні очі вихід людей із підземного бункера і одразу ж вирушити в повну небезпек пустку на пошуки пристрою, здатного порятувати всіх співгромадян. Цього разу це SaS – автоматична система керування бойовими гарматами.

Карта світу Fallout of Nevada

Карта світу Fallout of Nevada

Окрім нової історії Fallout of Nevada пропонує суттєво видозмінений ґеймплей: тепер можна не просто покращувати зброю та броню, але й виготовити свої власні (для цього доведеться добряче помандрувати і повоювати).

Сильних ворогів у грі майже немає, та це повністю компенсується відсутністю патронів (які навіть у торговців зустрічаються у невеликих кількостях), відсутністю грошей (з трупів вбитих рейдерів можна зняти 10-20 доларів, а за прес для виготовлення набоїв доведеться викласти 10 000), відсутністю медикаментів (тепер частіше доведеться відпочивати і “лікуватися” молоком із бутербродами), відсутністю нормальної броні (її мало знайти і купити, потрібно ще потратити чимало грошей на вдосконалення), а ще радіацією.

Радіація всюди: на диких локаціях є постійний радіаційний фон, який повільно, але невпинно збільшує ступінь опромінення героя. Великі металеві об’єкти (наприклад автомобілі) краще обходити стороною – вони здатні опромінити значно швидше. Одним словом – пустка просто напхана радіацією.

За масштабами ігрового світу Fallout of Nevada видався мені трохи меншим за Fallout 2, зате часу його проходження може зайняти і більше (це якщо намагатися зробити все правильно – дії героя прямо впливають на долю кожного із населених пунктів, причому просте рішення повбивати всіх поганих – далеко не завжди найкраще).

Наостанок посилання на офіційний сайт гри, звідки можна безплатно скачати Fallout of Nevada – http://fallout-nevada.ucoz.ru

 

 

Почитайте ще оце:


Залиште коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 thoughts on “Fallout of Nevada: достойний послідовник